top of page

Performances
المسرحيات

The Brainwashers Conference
ASHTAR Theatre

Directed by: Khalil Batran

A play that highlights political corruption, capitalism and economic dominance on the people. Through a story of a country whereby the president is manipulating the people through the press to believe that the cotton product had vanished.

مؤتمر غاسلي الأدمغة
مسرح عشتار

إخراج: خليل البطران

عمل مسرحي يتناول قضية الفساد السياسي، شراسة رأس المال، والهيمنة الاقتصادية على الشعب. من خلال قصة دولة يستغل فيها الرئيس الجهاز الإعلامي لإقناع الناس باختفاء محصول القطن من البلد.

Artistic Team

Playwright: Berthold Brecht

Adapted by: Iman Aoun and Khalil Batran

Director: Khalil Batran

Actors: Nursan Qawasmeh - Tamer Tafesh - Mohammad Malihat - Yousef Arda - Munawar Saqf Al Heit - Joud Abu Obeid - Hamam Walweel - Maysam Yacoub - Rand Abu Dayeh - Mohammad Hawash - Tayma Shuaibi - Hala Sleibi - Bana Arda - George Bro

Technical Team

 

Atallah Tarazi (Lighting Designer) - Muhammad Ali (Stage Manager) - Wafa Azzeh (Costumes) - Sofi Jad Allah (Sets & Props) - Khalil Batran (Music Selection) - Dina Bukhari (Production Coordinator) - Iman Aoun (Producer)

Directed by: Ossama Halal

A play inspired by Shakespeare's play "Twelfth Night", that talks about a journey of twins (brother and sister) who were separated after the ship carrying them sank. Each thinking the other had died inspired the sister to disguise in her brother’s clothes to survive.

The story of the play takes place in a Syrian Refugee Camp at the Lebanese Bekaa, when “Saria” arrives at the camp after she lost her brother “Sari” on the illegal road from Syria to Lebanon. She decides to disguise in her brother's clothes upon her arrival to the camp to avoid harassment, and to seek help from the people of the camp.

إخراج: أسامة حلال

مسرحية مستوحاة من مسرحية شكسبير "الليلة الثانية عشرة" التي تتحدث عن رحلة توأم (أخ وأخت) تفرقا بسبب غرق السفينة التي تقلهما، ظناً أن كل منهما قد مات، مما يدفع الأخت الى التنكر بزي شاب لمحاولة الاستمرار.

 

تقع أحداث مسرحيتنا في مخيم اللاجئين السوريين في البقاع اللبناني. عند وصول سارية الى هذا المخيم بعد أن أضاعت أخاها ساري في الطريق غير الشرعي من سوريا الى لبنان وتقرر أن تتنكر في ثياب أخاها عند وصولها للمخيم لتجنب المضايقات، وتطلب المساعدة من أهل المخيم. 

Artistic Team

Playwright: Abdel Rahman Doukmak

Director: Ossama Halal

 

Actors: Abdullah Bayrakdar - Ahmad Ibrahim - Ahmad Ismail -Ayham Attiah - Ayman Al Sayed - Fatima Diab - Hassan Al Jabr - Hiba Arayshi - Mossa'b Al Tinawi - Mohamad Hamdin - Ola Al Homsi - Omar Badra -Radwan Safsafi - Tamim Ibrahim - Taym Safsafi - Wafaa Dahous

Technical Team

 

Mohamed Ammari (Technician) - Ayman Alsayed (Director’s Assistant) - Khaled Omran (Music Supervision) - Sara Sayouf (Makeup) - Fares Khleif (Scenography) - Maan Hamza Rafei (Assistant Director)

A Letter From the Past
Palestine Circus School & Black Team Group

Directed by: Noor Abu Al-Rub

The idea of ​​the show revolves around the memories of a person, and the things that he went through his life, whether he was a part of it witnessed it. Action scenes show his challenges, his interaction with these challenges, his incorporation, and his resistance. The work focuses on the body as a language, gymnastics, physical movement as a mean of communicating the idea of ​​the show.

إخراج: نور أبو الرب

تتمحور فكرة العمل على ذكريات احد الاشخاص، والاحداث التي مرت بحياته سواء كان جزء منها او شاهداً عليها. تعرض مشاهد العمل تحدياته وتفاعله مع هذه التحديات، واندماجه بها، ومقاومته لها. يركز العمل على الجسد كلغة، والجمباز والحركة الجسدية كوسيلة لتوصيل فكرة العمل.

(عرض وجاهي)
Live performance only

July 2nd, 2021
8:00PM GMT+3

Artistic Team

Direction: Noor Abu Al-Rub

 

Actors: Hamid Khaddour - Salam Musleh - Abdullah Al-Hajj Ali - Laith Batangi - Muhammad Farouk - Mustafa Murar - Muhammad Harizat - Muhammad Al-Dali

Technical Team

 

Alaa Jayyousi (Lighting)

Dear Children Sincerely –
Seven Decades Deep
Stages Theatre Group

Directed by: Ruwanthie De Chickera

DCS Rwanda-Sri Lanka Collaboration is a devised play created by Sri Lankan and Rwandan artists. It is based on the DCS project which interviews the generation born in the 1930s and converts their stories into performances for contemporary audiences. Senior citizens of both Rwanda and Sri Lanka were interviewed for this production. The play opened at the 1st Ubumuntu Festival of Humanity in Rwanda in 2015. It was later toured to Sri Lanka, India and Jammu-Kashmir in 2016.

الأبناء الأعزاء مع خالص التقدير

مجموعة مسرح المنصات

إخراج: روانثي دي شكيرا

مسرحية من تصميم فنانين سريلانكيين وروانديين. ويستند موضوعها إلى مشروع "الأبناء الأعزاء..." حيث تم  إجراء العديد من المقابلات مع مسنين من مواليد ثلاثينيات القرن الماضي من رواندا وسريلانكا، ثم تم تحويل تلك القصص الى عروض للجمهور المعاصر. افتُتحت المسرحية في مهرجان الإنسانية الأول  "أوبومونتو" في رواندا في العام 2015. وتجولت المسرحية لاحقا في العديد من الدول الاسيوية.

Artistic Team

Playwright and direction: Ruwanthie De Chickera

Choreographers: Abdoul Mujyambere - Pradeep Gunarathna

Composer: Ranil Goonawardene

 

Rwandan Actors: Andy Fred - Innocent Munyeshuri - Abdoul Mujyambere - Alexia Mupende - Claudia Shimwa

Sri Lankan Actors: Nilmini Buwaneka - Pradeep Gunarathna - Akalanka Prabhashwara - Pramila Samarakoon - Sanjeewa Upendra

Technical Team

 

Sanjeewa Upendra (Makeup) - Nipuni Sharada (Makeup)

The Owner of The Photo
Rasael Theatre

Directed by: Taher Bakir

The play takes place in a courtroom, the parties involved are three children, and the court panel. And the hall for those who attended to follow up on the progress of the court (the public and witnesses).

The course of the trial from beginning to end with the persons, the merits of the accusation and the treatment of the accused and witnesses, they all come in an unreasonable fantasy. Yet the surprise lies when we discover that the absurd is so close to reality, in this absurd time!!! The play resembles issues of oppressed and vulnerable people in the world in general, and in particular the people in Palestine who suffer injustice, tyranny and lack of rights for years.

The play is a type of tragicomedy and its duration is one hour, and its heroes are artists who love theater and are dedicated to issues of their country.

صاحب الصورة
مسرح رسائل

إخراج: طاهر باكير

تدور أحداث المسرحية داخل قاعة محكمة، أطرافها المتهمون وهم ثلاثة اطفال، وهيئة المحكمة، والقاعة بمن حضر لمتابعة سير المحكمة (الجمهور والشهود).

خط سير المحاكمة من البداية حتى النهاية بالشخوص وحيثيات التهمة ومعاملة المتهمين والشهود كلها تأتي بشكل فنتازي لا معقول، إلا أن المفاجأة تكمن حين نكتشف أن اللامعقول يلامس الواقع بنسبة كبيرة في هذا الزمن اللامعقول !!! المسرحيه تحاكي قضايا الشعوب المقهورة والمستضعفة في العالم بشكل عام، ولها خصوصية بفلسطين وشعبها الذي يعاني الظلم والاستبداد وضياع الحقوق منذ سنين.

المسرحية من نوع تراجيكوميدي، أبطالها من الفنانين العاشقين للمسرح والمؤمنين بقضايا أمتهم.

(عرض وجاهي)
Live performance only

July 3rd, 2021
8:00PM GMT+3

Artistic Team

Director: Taher Bakir

Actors: Adnan Al-Bouble - Nour Dawla - Moatasem Abu Al-Hassan - Amal Takrouri Tamimi - Diana Al-Assi - Osama Takrouri - Taher Bakir

Technical Team

Farouk Abu Safiya (Scenography) - Yasser Nabulsi (Technician) - Osaid Nabulsi (Technician)

Directed by: Iyawna Burnett and Julie Lichtenberg

Tenderness is a multi-lingual, physical theater piece contrasting the dehumanization at the core of violence with the power of human connection. Inspired by events in Guinea, West Africa, Darfur, and the US, Tenderness incorporates ensemble members’ experiences with violence, including war, street violence, the school-to-prison pipeline, police brutality, mass incarceration and also human connection. 

 

The authors and cast members originate from Haiti, Burundi/Rwanda, Guinea,  West Africa, Darfur, Puerto Rico and the U.S. 

إخراج: إيونا بورنيت وجولي ليشتنبرغ

"الرقّة" هي مسرحية تعتمد على لغة الجسد، تُقدم بلغات متعددة، تناقد التجرد من الإنسانية في العنف بقوة التواصل البشري. المسرحية مستوحاة من احداث في غينيا وغرب إفريقيا ودارفور والولايات المتحدة. تدمج تجارب أعضاء المجموعة مع العنف، بما في ذلك الحرب، عنف الشوارع، الطريق من المدرسة إلى السجن، وحشية الشرطة، الاعتقال الجماعي، وكذلك التواصل الإنساني. 

ينحدر المؤلفون وأعضاء الفريق من هايتي، وبوروندي/رواندا، وغينيا، وغرب إفريقيا، ودارفور، وبورتوريكو، والولايات المتحدة.

Artistic Team

Directors: Iyawna Burnett and Julie Lichtenberg

Choreography Support: Lesley Farlow

Actors: Adam Abdelrahman - Uwizeyimana Angelique - Luke Bosco - Tyler Brown - Eliadine Desir - Alex Graves - Veronica Israël - Terrell Jones - Phoenix Rios - Haja Sidime

Technical Team

 

Sabrina Hamilton (Lighting Design and Video Editing) - Tony Silva and Julie Lichtenberg (Sound Design) - Charles Neville (Original Music) - Fynta Sidime  (Voice Over Singing)

Directed by: Firas Abu Sabah

The Port is a street musical theater show that tells the story of 5 different artists, musicians and young theater actors, who gather in the street waiting for a ship to take them to a better place and save them. Where they look to live in a different place that cares for them, and for their artistic development. They are waiting for the ship at the port of Ramallah City, which does not even overlook the sea.

​الميناء
طاقم الميناء

إخراج: فراس أبو صباح

عرض مسرح موسيقي في الشارع، يحكي قصة خمسة فنانين منوعين من موسيقيين وممثلين مسرحيين شباب يجتمعون في الشارع بانتظار سفينة لنقلهم الى مكان افضل وانقاذهم. حيث يتطلعون للعيش في مكان مختلف يهتم بهم وبتطورهم الفني.. إنهم ينتظرون السفينة في ميناء مدينة رام الله في فلسطين المحتلة والتي هي أصلا لا تطل على البحر.

(عرض وجاهي)
Live performance only

July 4th, 2021
7:00PM GMT+3

Artistic Team

Playwright: Maryam Kamel Al-Basha

Director: Firas Abu Sabah

Actors: Maryam Kamel Al-Basha - Munther Banoura - Ihssan Saadeh - Muhammad Kahleh - Hussein Abu al-Rub

Technical Team

 

Firas Abu Sabah (Technician)

The Levant Labyrinth
Nablus Circus School

Directed by: Raneen Odeh

The performance is based on real stories told by groups of women, whom the director worked with. This artistic work is based on the following questions: Is the female a blessing or a curse? Do we fight her or do we fight for her? Is there any salvation in her killing? Or is salvation the result of strength and the strength is in unity? Will they ever be two sides of the same coin?

إخراج:  رنين عودة

العمل مستوحى من قصص حقيقيه تمت روايتها أثناء عمل المخرجة مع مجموعات نسويه. ويقوم هذا العمل الفني على التساؤلات التالية: هل الأنثى نعمة أم نقمة؟ هل نحاربها أم نحارب من أجلها؟ هل في قتلها الخلاص؟ أم الخلاص في القوة والقوة في الاتحاد؟ وهل سيكونان يوماً وجهان لعملة واحدة؟

تم انتاج هذا العمل بالتعاون مع مدرسة سيرك فلسطين.

(عرض وجاهي)
Live performance only

July 4th, 2021
8:00PM GMT+3

Artistic Team

Playwright and direction: Raneen Odeh

Choreography: Sharaf Dar-Zaid

Performers: Rama Najjar - Tala Youns - Noor Samaro - Wajdi Khalid

Technical Team

 

Jana Sahfee (Sound technician) - Firas Abu-Sabbah (Lighting) - Yasser Nablusi - Adel Sakleh (Costumes) - Mohammed Mouwia (Poster picture) - Mohammed Shafee (Stage and production management)

Where Are We Going?
Youth Voice Mic

Directed by:  Jamal Abu Alqumsan

A youth theatre performance that deals with the political, social and economic reasons that lead young people to emigrate, especially illegal emigration. It also represents the risks that immigrants may be exposed to, and the changes that occur to them on the psychological and social level. The play was shown digitally due to the Corona Pandemic.

لوين رايحين؟
مايك لاسلكي

إخراج: جمال أبو القمصان

عرض مسرحي شبابي يتناول الاسباب السياسية والاجتماعية والاقتصادية التي تدفع الشباب الى الهجرة خاصة غير الشرعية. كما يعرض المخاطر التي من الممكن ان يتعرض لها المهاجرين.. والتغييرات التي تحدث لهم على المستوى النفسي والاجتماعي.. وقد تم عرض المسرحية الكترونياً بسبب جائحة كورونا.

Artistic Team

Playwright: Basem Elderawi

Directior: Jamal Abu Alqumsan

Actors: Wisam Yassen - Faiqa Al Najjar - Ayman Al Husary - Basem Elderawi - Diana Al Ayoubi - Mohammad Abu Qweak

Directed by: Ahmed Madani

Born to parents who have experienced exile, experts in their lives and their femininity, ten young women from the neighborhoods speak out. The identity of young people in sensitive urban areas is more complex, more surprising and more fluid than we can  imagine. After Illumination(s), which featured young men, these F(l)ammes in turn give a dazzling demonstration of the promises they hold. Incandescent, they inhabit the stage with grace and determination.

 

They play, dance, sing, and tell astonishing stories that evoke the place of women in today's world and project them into tomorrow's. If the freely exchanged words were at the heart of the creation process, Ahmed Madani's writing has chiseled a story where the singularity of each one is transcended to take a universal dimension. An aesthetic, poetic and political act that invites us to see the world through the eyes of the other in order to change the way we see it.

إخراج:  أحمد مدني 

ولدن لأبوين عانوا من المنفى؛ خبراء في حياتهن وأنوثتهن. عشر نساء يعشن في الأحياء يتحدثن عن أنفسهن. هوية الشباب في مناطق المدينة الحساسة، أكثر تعقيدًا وأكثر إثارة للدهشة، وأكثر مرونة مما يمكن أن نتخيله. 

بعد عرض "التنوير" الذي أبرز قصص مجموعة من الشباب الذكور، يأتي عرض "اللهب" بدوره ليعرض لنا روعة الوعود التي تحملها الممثلات بتوهج، وتألق وتصميم على خشبة المسرح. إنهن يلعبن ويرقصن ويغنين ويروين قصصًا مذهلة تستحضر مكانة المرأة في عالم اليوم، ويرسلونها الى عالم الغد. إذا كانت كلماتهن التي تم تبادلها بحريّة في قلب عملية الخلق، فإن كتابات أحمد مدني قد نحتت قصص يتم فيها تجاوز تفرّد كل كلمة لتأخذ بُعدًا عالميًا. عمل جمالي وشاعري وسياسي يدعونا إلى مشاهدة العالم من خلال أعين الآخر، كي نغير الطريقة التي نراه بها.

Artistic Team

Playwright and direction: Ahmed Madani

Actors: Anissa Aou - Ludivine Bah - Chirine Boussaha - Laurène Dulymbois - Dana Fiaque Yasmina Ghemzi - Maurine Ilahiri -  Anissa Kaki - Haby N’Diaye - Inès Zahoré

The Little Match Girl
Inad Theatre

Directed by: Khalid Al-Massou

The main idea of this play is taken from the original short story by Danish author, Hans Christian Andersen. The story talks about a poor girl who must sell matches on the streets during New Year’s Eve to earn money for her family, and it illustrates how the little girl was deprived of her basic rights.

​بائعة الكبريت
مسرح عناد

إخراج: خالد المصو

الفكرة الرئيسية للمسرحية مأخوذة من القصة الأصلية "بائعة الكبريت" للمؤلف الدنماركي هانز كريستيان أندرسن. تدور أحداث القصة حول فتاة فقيرة يجب أن تبيع أعواد الكبريت في الشوارع ليلة رأس السنة الجديدة لكسب المال لعائلتها. توضح المسرحية قصة طفلة صغيرة حُرمت من حقوقها الأساسية.

(عرض وجاهي)

Live performance only

July 6th, 2021
5:00PM GMT+3

Artistic Team

Playwright and direction: Khalid Massou

 

Actors: Latifa Kanaan - Hadeel Ismail - Yasmine El Hajj - Hassan Abu Hadeel - Shukri Morrah - Elias Zebakli - Khalid Massou - Emilia Massou

Technical Team

 

Mustafa Al-Kurd (Music) - Muhammad Rawashdeh (Lighting) - Razi Mukarker (Sound) - Khaled Massou (Scenography)

Directed by: Peter Hussey

The Penal Laws examines cultural conquest, specifically the state repression of belief, language, custom and laws of an indigenous people. The ensemble explores the historical oppression using the metaphor of a classroom, drawing upon young people's experiences of being in the second-level school system in Ireland. The work also uses an ancillary image of performer-audience relationship to comment on the colonial relationship.

​قوانين العقوبات
فرقة مسرح البيت المعوج

إخراج: بيتر هوسي

مسرحية "قوانين العقوبات" توضح الغزو الثقافي، وتحديداً قمع الدولة للمعتقدات، اللغة، العادات والقوانين للسكان الأصليين. تستكشف المجموعة الاضطهاد التاريخي من خلال احداث تدور في غرفة صف، بالاعتماد على تجارب بعض الشباب الذين يدرسون في المرحلة الثانوية في إيرلندا.. يستخدم العمل أيضًا صورة إضافية للعلاقة بين الممثل والجمهور من أجل التعليق على العلاقة الاستعمارية.

Artistic Team

Playwright: Devised by the ensemble and Peter Hussey

Director: Peter Hussey

Music: Peter Hussey and Rhea Thomakou

 

Actors: Hughes Farrell - Colin Smyth - Ali Eaton - Lauren Kelly - Peter Mc Hale - Séan Dowse - Doug Morrison - Kayleigh Doyle - Joe Brown - Cian Ó Náraigh - Hannah Power - Aoife Carew - Hollie Murphy

Technical Team

 

Max Magnus (Lighting) - Joel Pla Garriga (Projected Films / Design ) -  Alec Delaney (Filming) -  Peter Hussey and Rhea Thomakou (Music) -  Rhea Thomakou, Max Magnus, Sandra Sakavitsi (Production Assistant)

Kiffiyeh / Made in China
The Freedom Theatre

Directed by: Ahmed Tobasi

A performance about clichés and stereotypes. It unfolds the act of prejudices that are based on human senses in explaining how collective thinking is formed when it comes to a specific issue, especially in the Palestinian case, when it deals with people under occupation and violation, and play an imperfect liberating role. This happens due to the gaps the occupier imposes on the people and because of the chaotic structural plans of the Palestinian policies. Palestinians thus face these pressures with mockery, as "The worst disaster is the one that makes you laugh".

​كوفيّة / صُنعت في الصين
مسرح الحرية

إخراج: أحمد طوباسي

عرض يتحدث عن الكليشيهات والصور النمطية، ويبحث وراء فكرة الاحكام المسبقة، مستندة الى الحس الانساني في بيان ماهية التفكير الجمعي تجاه قضية معينة؛ خاصة في الحالة الفلسطينية، حيث جملة من المتناقضات التي تتناول شعب تحت الاحتلال والانتهاكات، حيث يمارس دوراً تحررياً منقوصاً بفعل فجوات المحتل، الى جانب الخطط البنيوية المبعثرة المستندة على السياسات الفلسطينية الخاطئة. إذ يواجه الفلسطيني تلك الضغوط بالسخرية فـ "شرُ البليّةِ ما يُضّحِك".

(عرض وجاهي)
Live performance only

July 6th, 2021
8:00PM GMT+3

Artistic Team

Playwright: Dalia Taha

Director: Ahmed Tobasi

Musician: Somar As'ad

Actors: Hadeel Takruri - Yasmin Shalaldeh - Bahaa Eldin Ibadah - Ehab Abed - Jamal Jaas - khalid Farj - Mahmoud Abu Aiteh - Momen Sadi - Motasem Abu Hassan - Shada Yasin

Technical Team

Firas Abu Sabbah (Lighting designer) - Adnan Naghnaghiye (Technician) - Regash (Filmed by) - Abdelrahman Mansour (Poster designer) - Mustafa Sheta (Producer)

Refugiats (Refugees) 
Aula de Teatre de Mataró

Directed by: Ferran Farré Aguilà

Refugiats is a journey fragmented in five episodes of recent history of the twentieth and twenty-first centuries, about exodus and exile, migration and persecution, and the meaning of being foreign.

In this journey, it will be remembered: The Night of The Broken Glass (Berlin 1938), the Balkan war (Sarajevo 1995), Spanish post-war period (Barcelona 1947), 9/11 and the East-West conflict (NY 2001 - Baghdad and Gaza 2003), and the current exodus in the Mediterranean sea (Syria 2017).

إخراج: فيران فاري أغيلا

"اللاجئون" - رحلة مجزأة الى خمس مقاطع من التاريخ الحديث، في القرنين العشرين والحادي والعشرين، حول الهجرة والشتات، النفي والاضطهاد، ومعنى أن تكون أجنبيًا.

في هذه الرحلة، سوف نتذكر: ليلة الزجاج المكسور (برلين 1938)، حرب البلقان (سراييفو 1995)، بعد الحرب الإسبانية (برشلونة 1947)، 11 سبتمبر والصراع بين الشرق والغرب، (نيويورك 2001 / بغداد وغزة 2003)، النزوح الجماعي الحالي في البحر المتوسط (سوريا 2017).

Artistic Team

Playwright: Ferran Farré Aguilà from texts of Brecht, Azama, Mouawad, Müller, Tanovic, Pompermayer, Ortiz de Gondra, Toksvig, among others.

Director: Ferran Farré Aguilà

Actors: Susanna Agramunt - Núria Antequera - Júlia Gámez - Josep Maria Garcia - Roger Garcia - Yordanos Padrosa - Alba Parra - Aida Pozo - Maria Rodríguez - Mario Rufete - Marouan Sabri - Paula Tostón

Directed by: Yasmin Sidhwa

Blood Oil is a story of the insanities of war: those who survive and those who don’t. Surrounded by warring factions, a mother and daughter and a peacekeeping force are trapped. Here they will have to fight: to survive, for their dignity and not to lose their souls.

 

As the war tightens its grip on them, the soldiers begin to slip into madness and begin to fail to protect those who they are there to help. Gaia herself is crying out at the war that is being inflicted on the heart of the earth.

إخراج: ياسمين سيدوا

"بترول الدم" هي قصة جنون الحرب: أولئك الذين ينجون وهؤلاء الذين لا ينجون. فصائل متحاربة تحاصر أم وابنتها وقوات حفظ السلام. هنا يتعين عليهم القتال من أجل البقاء على قيد الحياة، من أجل كرامتهم وعدم فقدان أرواحهم. مع إحكام الحرب قبضتها عليهم، يبدأ الجنود في الانزلاق نحو الجنون، ويبدأ فشلهم رغم أن سبب وجودهم هناك من أجل مساعدتهم بالأساس. "غايا" تصرخ على الحرب التي تُلحق الضرر بقلب الأرض.

Artistic Team

Playwright: Sean Burn

Director: Yasmin Sidhwa

Choreographer: Bella Blythe

Actors: Chris Burns - Samuel Chant-Solomon - Hayden Ellingworth - Nelvin Kiratu - Amber Lewis - Luis Ribeiro - Matheus Rodrigues - Ralph Roque - Katie Scallon

Technical Team

 

Joey Laird (Music Composition) - Rachael Twyford (Set and Costume Designer) - Ben Johnston (Film maker) supported by Leo Morrison - Tenneale Rogers (Lighting Design and Technical Stage Manager) - Stu Allsopp (Photographer)

The Brainwashers Conference
Ich Liebe Dich
A Letter From the Past
Dear Children Sincerely
The Photo's Owner
The Little Match Girl
The Port
Where Are You Going?
F(l)ammes
The Penal Laws
Keffiyeh Made in china
Refugiats
Blood Oil
The Levant Labyrinth
Tenderness
bottom of page